Monday, March 20, 2017


義父、義兄、甥っ子の3人が泊まりに来た日は久しぶりの晴れだったので、
みんなでラグーンのまわりをお散歩しました。
まだ春の影も見えなかったけれど、
娘はグランパと一緒にたくさん歩きました。
夜はみんなで鉄板焼きを食べに行って、
目の前で火を使ったパフォーマンスも見れて、楽しい週末だったね。
(でもこの日ダディに着せてもらったお洋服のセレクトにマミィは疑問を抱いたよ…
グレーでまとめたのはわかるけれど、
なぜワンピースの下にスウェットパンツをはかせたんだろう。かなり謎。)

My daughter went for a walk around a lagoon 
with me, her daddy, grandpa, uncle and cousin last Saturday.
She didn't want to stop and kept going for almost half an hour.
She loves walking so much. Nothing seems more pleasant for her.

No comments:

Post a Comment

Thank you for your message!
コメント、どうもありがとうございます!