Wednesday, December 9, 2015


主人が大好きな叔母さんが義母と姪っ子とともに訪ねてきてくれました。
陸続きだけれどフェリーに乗って行かなければならないところに住んでいるので、
会うのは数年にいちど。
なのであまり話す機会はないけれど、
いつも穏やかで、心の豊かな人だなって感じられる方。私も大好きです。
ちょうどこの日は私の誕生日だったので、
夜に主人がケーキを買いに行ってくれました。
ロウソクの火を吹き消すなんて、何年ぶりだろう。

I had another nice birthday and I got:
the visit of my husband's (and my) favourite aunt with his mom and niece in the morning
lunch at a local restaurant
a posy and a card from my hubby as usual
an international mail from my friend from elementary school
a whole cake with some candles to blow (which I hadn't done for so many years) at night.

No comments:

Post a Comment

Thank you for your message!
コメント、どうもありがとうございます!