Friday, January 26, 2018



娘と一緒にベーキング。
計っておいた材料をボウルに入れて、混ぜて、型に入れてくれました。
私がしたのはバナナを潰すこと、計量、
そしてオーブンへの出し入れだけです。
上手にできました☆

娘用の小さいティーポットとカップ (本来はエスプレッソカップ) は近所の雑貨やさんで買いました。
とても気に入っているみたいで
私も嬉しいです。

My daughter helped me bake some muffins.
She poured all the ingredients in a bowl and mix them, 
then divided it into molds. 
The only things I did was to measure the ingredients, put in and take out the muffins from the oven.
Great job, sweetie!

No comments:

Post a Comment

Thank you for your message!
コメント、どうもありがとうございます!